Tuesday, October 11, 2011

මට සුබ මෙව්වා එකක් වේවා (17+)



      සෑහෙන කාලෙකින් මේ පැත්තේ ආවේ. මොනව කරන්නද, අන්තර්ජාලේ මිසින් වෙලා තිබ්බේ. කොහොම කොහොම හරි මම මේ පැත්තේ ආවේ ඉතා වටිනා නිව්ස් එකක් දීලා යන්න. මොකක්ද දන්නවද? නෑ? අයියෝ වැඩක් නෑනේ. එහෙනන් අහගන්නකෝ...

           අද ගොඩක් වැදගත් දවසක්. අද තමා මගේ.... නෑ බං සීයාගේ දානේ නෙවේ, මොකක්? වෙඩින්? පිස්සුද යකෝ? නෑ නෑ ළමා දිනේ පහුඋනා. අහගනින්කෝ කෑගහන් නැතුව. අද මගේ මෙව්ව එක.  උපන්දිනේ, උපන්දිනේ. සිංහලෙන් කීවෝත් බර්ත් ඩේ එක. දැන් තේරුනාද? අද වගේ වටිනා දවසක තමයි මං වගේ එකෙක් මේ ලෝකෙට ආවේ. සෙල්ලන් නෑ, මීට අවුරුදු 17කට කලින්. හරියටම කීවොත් මේ වෙද්දි මගේ වයස අවු. 17යි පැය කීපයක්. 

          මට හරි සතුටුයි අප්පා. උදේ නැගිටිද්දි විෂස් ගොඩායි, ඇයි තෑගි. මට මගේ උපන්දිනේ අමතක උනත් අනිත් එවුන්ටනන් අමතක වෙන් නෑ. තව කලින් අපේ ඉස්කෝලේ හිටපු යාළුවෝ මතක් කරලා තිබ්බා ගිය අවුරුද්දේ එයාලත් එක්ක උපන්දිනේ සමරපු හැටි. එත් තාම මට හිතා ගන්න බැරි අවුරුද්දකින් වයසට යන එකට මොකාද යකෝ පාටි දාන්න කීවේ. මුන් සෝමාලියාවේ ඉදන් ඇවිල්ලා වගේ. "තොට හැපි බර්ත්ඩේ" කියලා තව මැසේජ් දෙකකින් විතර කන්න ඉල්ලලා. smileyගොඩක් එවුන්ට ඕනේ කේක්. ඇයි යකෝ ඉල්ලපන්කෝ මගෙන් රෝස්ට් පාන්, කේක්ම ඉල්ලන්නේ. නැත්තන් බතලයි ලුණුමිරිසුයි වගේ smiley

           කොහොම කොහොම හරි මගේ යාළුවෝ ඔක්කොටම ගොඩා.....ක් ස්තූතියි. ඔයාලා ඔක්කොම හරි ෂෝක් අප්පා, ආදරේ හිතෙනවා    smiley



No comments:

Post a Comment